ژنــرال نویس

به روز شد...

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام بمان

  • ۱۳۴
دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام بمان

"بمان" دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی
دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام بمان با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
Download New Music By Roozbeh Bemani Called Beman
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بمان

 

جهت مشاهده و دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

 

متن آهنگ روزبه بمانی بمان

 

گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم

گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدانم

گفتم نمیپرسی چه می آید سرم بی تو

گفتی نه میدانم نه میپرسم نه میمانم

از آن چه می آید سرم با رفتنت گفتم

گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم

انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که

بر هر چه اصراری کنم یاد تو می افتم

یاد تو می افتم

♫♫♫

مردم بفهمانم به تو من بیشتر از هر کسی

هی از خودت هم بی خبر فکر تو بودم

گفتم اگر راهی نشد به تار موی تو قسم

من ازخودت هم بیشتر فکر تو بودم

از آن چه می آید سرم با رفتنت گفتم

گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم

انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که

بر هر چه اصراری کنم یاد تو می افتم

یاد تو می افتم

 


 

 

دانلود با کیفیت 128 دانلود با کیفیت 320

 

 


 

خرید 

  هدفون بی سیم حاجیمر مدل p47

  • نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:مکالمه، گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی
  • رابط:بلوتوث شیار کارت حافظه
  • دیگر ویژگی‌ها:میکروفون کلید مدیریت میزان صدا Noise Cancelling Microphone Noise Cancelling Headphone


هدفون بی سیم حاجیمر مدل p47

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی