ژنــرال نویس

به روز شد...

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام خورشید+ متن اهنگ

  • ۷۰
دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام خورشید+ متن اهنگ

امیر عظیمی خورشید

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام خورشید

Amir Azimi - Khorshid

ترانه : میلاد موسوی ؛ موزیک : امیر عظیمی ؛ تنظیم : نعیم مسچیان


امیر عظیمی خورشید | دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام خورشید


جهت مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن ترانه خورشید از امیر عظیمی


دنیا خلاصه میشه تو چشمات
چشمای بی تابی که بیداره
دنیای من بودی و میدونی
این مرد دیوونه دوست داره
میخندی و لبخند آرومت 
آرامش شب های من بوده
دلگرمی روزای دلگیرم 
حالا برای رفتنت زوده
هر جای این شهرو که میگردم 
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم 
خورشید به موهای تو تابیده
هر جای این شهرو که میگردم
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم 
خورشید به موهای تو تابیده
گفتم که تو باشی دلم قرصه گفتم 
که تو هر چی بگی میشه
این مرد دیوونه که میبینی
واسه تو مرد زندگی میشه
من محو زیبایی تو میشم 
وقتی که از عشق تو میخونم
موهاتو وا کردی و فهمیدم 
یک عمر من دیوونه ی اونم
هر جای این شهرو که میگردم 
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم 
خورشید به موهای تو تابیده
هر جای این شهرو که میگردم 
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم 
خورشید به موهای تو تابیده



باکس دانلود


دانلود با کیفیت320                        دانلود با کیفیت128



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی