ژنــرال نویس

به روز شد...

دلمه پیاز و روش تهیه آن

  • ۱۰۱
دلمه پیاز و روش تهیه آن

دلمه پیاز و روش تهیه آن

برای شما در یکی دیگر از پست های وب سایت نازشو نیز طرز تهیه دلمه پیاز یکی از غذا های جدیدی که مورد استقبال بسیاری از خانواده ها نیز قرار گرفته است. و ما امروز نیز با آموزش آن در این مطلب وب سایت در خدمت شما هستیم شما نیز می توانید با مطالعه این پست در خانه یک غذای خوشمزه دیگر را حتی برای یک بار شده در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهید و از فواید این غذا نیز بهره مند شوید. این غذای خوشمزه بسیار آسان هم تهیه می شود پس کار سختی برای تهیه آن ندارید و می توانید با همراهی ما تا انتهای پست با دو بار خواندن این مطلب به راحتی در خانه و بدون کمک از کسی این دلمه پیاز را در خانه آماده کنید و اعضای خانواده سرو کنید.

دلمه پیاز و روش تهیه آن


برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید...


مواد لازم برای تهیه دلمه پیاز

برنج نصف پیمانه
تخم مرغ یک عدد
پیاز یک عدد بزرگ،یک عدد برای مواد میانی دلمه
چرخکرده ۲۰۰گرم
لپه دوسوم پیمانه
استاک گوشت یک عدد
مرزه خشک شده یک ق.غ سر خالی
رب به میزان لازم
نمک،فلفل،زردچوبه،پودر سیر به میزان لازم


طرز تهیه دلمه پیاز خوشمزه و خانگی

برای شروع کار تهیه این غذای خوشمزه نیز شما باید ابتاد سر و ته پیاز و میگیرید و قسمت انتهاش و جدا میکنید و به صورت عمیق گود میکنید،از ارتفاع پیاز یه برش میزنید تا وسط پیاز،نصفش بدون برش میمونه،داخل آبجوش ده دقیقه بجوشه تا نرم بشه،بعد داخل آب سرد بندازید و آروم لایه هاش و جدا کنید،لپه و برنج و نیم پز کنید،با گوشکوب بکوبیدش ،بعد با چرخکرده و مرزه و تخم مرغ و پیاز رنده شده و ادویه ها ورز بدید تا چسبنده بشه،بین هر لایه پیاز مقداری از موادتون بریزید،در قابلمه ای پیاز داغ کنید و رب بهش اضافه کنید و زردچوبه و استاک گوشت،بعد یک لیوان آبجوش بریزید،من دوتا آلو انداختم توش،بعد دلمه هارو بچینید تو سس،نیم ساعت با حرارت ملایم تا کاملا بپزه. به همین راحتی در خانه یک غذای جدید و خوشمزه توانستید درست کنید.


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی